piątek, 13 grudnia 2013

Odświeżacz powietrza w kryształkach

1

Jak dobrze, że "Biedronka jest tak blisko" ;)! Dziś wpadłam do tego sklepu na szybkie, codzienne zakupy i zmierzając już do kasy zauważyłam produkt, którego wcześniej w asortymencie Biedronki nie widziałam. Mowa tutaj o odświeżaczu powietrza w kryształkach "Aril".





Spośród wszystkich zapachów wybór padł na "Kokos & Mango" - ta kompozycja przemawiała do mnie najbardziej spośród pozostałych, tj.: "Granat & Guarana", "Wanilia & Drzewo sandałowe", "Róża &  Drzewo sandałowe". No... może jeszcze mogłabym się skusić na "Granat & Guaranę". ;)


Co jest takiego innowacyjnego w tych kryształkach? Oprócz zapachu, który ma się utrzymywać do 30 dni, to odświeżacz ten ma spełniać funkcje dekoracyjne - dlatego też według producenta jest to produkt 2 w 1.


20131213_221309


Czy rzeczywiście można wierzyć tym obietnicom? No cóż, zapach jest dość intensywny, ale przyjemny, lekko kokosowy, z delikatną, owocową nutą. Mi przypomina zapach koktajlu "Malibu". Dla wrażliwców może być jednak trochę drażniący, przynajmniej na początku, nie wiem jak będzie po kilku dniach, kiedy nos "przyzwyczai" się do tej woni. Jeśli chodzi o aspekt wizualny... hmmm dla mnie kryształki wyglądają jak sól morska do kąpieli, kolor jest trochę zbyt intensywnie zielony, a ze względu na kokos i mango w tytule można by się raczej spodziewać białych lub lekko brzoskwiniowych drobinek. Jednak nie jest to wielkim minusem i jestem w stanie pogodzić się z ich wyglądem, o ile główna funkcja tego produktu będzie spełniona, czyli rzeczywiście wpłynie na długotrwałe odświeżenie pomieszczenia. Dziś pierwszy dzień testu, zdam Wam relację za ok. miesiąc czy "Aril" daje radę :)


20131213_214016


Uważam jednak, że za cenę 3,49 zł za opakowanie 300-gramowe , które powinno starczyć na długo, warto się skusić.


A jakie są Wasze ulubione i sprawdzone odświeżacze powietrza? Preferujecie elektryczne, w aerozolu, czy może świece? No i czy ktoś zakupił w Biedronce kryształki "Aril" w innej nucie zapachowej niż moja?


~Me After Hours~

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałem możliwości go wypróbować i zastanawiam się jak faktycznie działa. Ja ogólnie postawiłem na neutralizator zapachu https://neutralizatoryzapachu.pl który przecież jest jednym z najlepszych sposobów na to, aby pozbyć się brzydkiego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa rzecz, pytanie czy działa. Ja tak w ogóle sobie sobie myślę o zakupie oczyszczacza powietrza, bo koleżanka niedawno kupiła z jonizatorem i bardzo bardzo fajne, świeże powietrze w domu. Na stronie https://zdrovi.pl/ widzę, że wcale tak drogie te urządzenia nie są, chyba się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mowa o czystym powietrzu, to warto jest też zwrócić uwagę na nawilżacze powietrza https://duka.com/pl/agd/nawilzacze-powietrza. Odpowiednia wilgotność gwarantuje, że powietrze jest czyste oraz zawiera o wiele mniej szkodliwych bakterii. Poza tym zbytnie przesuszenie powietrza jest niewskazane i powoduje różne dolegliwości np. powstawanie podrażnień skóry, nosa, czy gardła.

      Usuń
  4. oczyszczacz powietrza rzeczywiście bardzo pomaga w przypadku alergii, ale gorzej jest jak trzeba wyjść na dwór, gdzie on już niestety nie działa :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm no tak na chwile może i dobre ale na dłuższą metę chyba lepiej w oczyszczacz powietrza zainwestować. lepszy dla zdrowia. Szczególnie jak domownicy mają alergię. Zimą to świetne rozwiązanie gdy się pali w piecach i powietrze na zewnątrz nie jest najlepsze. W domu okien najlepiej wtedy nie otwierać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam takiego odświeżacza kiedy jestem na wyjeździe. Serdecznie polecam wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń