niedziela, 2 marca 2014

DIY - kartka okolicznościowa w kształcie koszuli

kartka w kształcie koszuli MeAfterHoursBlog

Dziś kolejny DIY - tym razem przedstawiam pomysł na kartkę okolicznościową wykonaną samodzielnie. Jej zrobienie wymaga podstawowych umiejętności w zakresie składania papieru i posługiwania się klejem, także myślę, że każdy sobie świetnie poradzi ;)

Ma kształt męskiej koszuli, także głównie nadaje się na prezent dla mężczyzny. 
Kartka sprawdzi się na wiele okazji: urodziny, imieniny, różne wydarzenia z życia, np. Dzień Ojca, Dzień Dziadka.
Ja moją wykonałam z okazji urodzin mojego taty. 

Wykorzystałam do tego celu ozdobny papier, kilka guzików, sznurek i klej.
Możecie wydrukować z Internetu logo ulubionej firmy odzieżowej i nakleić je na kieszonkę, na metce można umieścić wiek jubilata, kod kreskowy, krótkie życzenia.

Opcji jest wiele, dlatego poniżej przedstawiam Wam też inne pomysły na ozdobienie kartki - jedne bardziej klasyczne, inne "na luzie". Zachęcam do własnoręcznego wykonywania upominków, przynoszą wiele radości z tworzenia i obdarowywania:)


Sposób składania 

źródło: stylowi.pl

kartka w kształcie koszuli MeAfterHoursBlog


Pozostałe pomysły

źródło: stylowi.pl

 źródło: stylowi.pl

źródło: wycinanki-wyklejanki.blogspot.com


Jak zrobić krawat?

źródło: paper-designs.pl

źródło: stylowi.pl


Inny sposób składania

źródło: lemonadestamps.blogspot.com

źródło: podkarpaccy.pl



Mam nadzieję, że czujecie się zainspirowani ;)? Życzę owocnej i twórczej pracy. Ja uwielbiam takie "dzierganie" - działa na mnie uspokajająco i relaksująco! :)

~Me After Hours~


----------------------------------------------------------------------------------------
ZOBACZ TEŻ INNE POSTY Z CYKLU DIY: 


Bransoletka a`la "Lilou" lub "by Dziubeka" Me After Hours Blog











2 komentarze:

  1. Hawajska koszula pierwsza klasa! Ja bym dał ciut niższy kołnierzyk. Guziki przyklejałaś "termoglutem" z pistoletu czy może czymś trwalszym?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarz:) Tak, guziki na ciepły klej. Cieszę się, że Ci się podoba - mój tata też był zachwycony;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń